Call us at 02141238
    لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله

    روزجهانی پرستار را با اس ام اس مارکتینگ تبریک بگویید!

    از طریق اس ام اس مارکتینگ روز جهانی پرستار را به این قشر زحمت کش و دلسوز تبریگ بگویید.
    نیازپرداز
    1403/02/23

    593 نفر

     

     

    از اس ام اس مارکتینگ فقط برای فروش و یا بازاریابی محصولات و یا خدمات استفاده نمی‌کنند. برخی از مناسبت‌ها هستند مانند روز جهانی پرستار که می‌توانید از اس ام اس مارکتینگ، این روز خاص را به این قشر فداکار از جامعه تبریک بگوئید. با ارسال پیامک تبریک می‌توانید پرستاران را که نماد از خودگذشتگی هستند را خوشحال کنیم و قدردان زحمات آنها باشیم.

    در این مقاله به بررسی بیشتر تبریک روز جهانی پرستار و نحوه ارسال پیامک تبریک را میپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

    مهم‌ترین مزایای استفاده از اس ام اس مارکتینگ

    پیش از آن که بخواهیم به بررسی اهمیت بازاریابی پیامکی در روز جهانی پرستار بپردازیم، بهتر است ببینید که استفاده از بازاریابی پیامکی در کل چه مزایایی به همراه دارد. استفاده از اس ام اس مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا درمناسبت‌های مختلف بتوانید و با مناسب‌ترین قیمت پیامک ارسال کنید.

    متن پیامک می‌تواند یک پیامک بازاریابی باشد که در آن محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی می‌کنید. همچنین می‌توانید اطلاع‌رسانی‌های مهم کسب‌وکارتان را انجام دهید. تمام این موارد با کمترین قیمت ممکن انجام می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد نیست. تنها چیزی که باید داشته باشید، یک پنل پیامک است و پس از آن تنها با پرداخت هزینه‌ هر پیامک به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. شاید نتوانید پنل اس ام اس رایگان پیدا کنید اما تهیه آن هزینه بسیار کمی دارد. حال نقش اس ام اس مارکتینگ در روز جهانی پرستار چیست؟

    تاریخچه روز جهانی پرستار

    تاریخ 12 می (May) روز جهانی پرستار است! اگر به جامعه پرستاران در دنیا نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که این افراد نماد فداکاری و از خودگذشتگی هستند. در بعضی زمان‌ها نقش پرستار خیلی پررنگ می‌شود زیرا جهان با بیماریهای ناشناخته‌ایی مانند کرونا در حال جنگیدن است. به همین دلیل یکی از راه‌های ساده‌ایی که می‌توان از آنها تشکر کرد، ارسال اس ام اس تبریک روز جهانی پرستار است.

    تاریخچه روز جهانی پرستار

    در چنین شرایطی کافی است یک پنل اس اس ام اس مارکتینگ در اختیار داشته باشید و لیستی از مخاطبان خود که پرستار هستند را انتخاب کنید. سپس متن پیامک خود را وارد کنید تا برای کاربران ارسال شود. به همین سادگی شما می‌توانید یک پیامک زیبا، صمیمانه و احساسی برای قشر پرستارانی که در کسب‌وکارتان عضو شده‌اند، ارسال کنید.

    نقش بزرگ پرستاران در جامعه چیست؟

    پرستاران در جامعه نقش بسیار مهمی دارند! در صورتی که این قشر زحمت‌کش در جامعه حضور نداشته باشند، جان بسیاری از افراد در خطر خواهد بود. این افراد در میان اقشار مختلف جامعه بسیار محبوب هستند و شاید نتوانیم بسیاری از زحمات این افراد را جبران کنیم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که در روز جهانی پرستار یک پیامک تبریک برای آن‌ها بفرستیم. حال ممکن است در نزدیکان ما افرادی در این شغل فعالیت داشته باشند که با گرفتن یک کادو می‌توانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

    بنابراین ساده‌ترین کاری که می‌توان برای این قشر از جامعه انجام داد، این است که برای آن‌ها پیامک تبریک بفرستیم. همان‌طور که بالا هم اشاره کردیم، کسب‌وکارها با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی امکان ارسال پیامک تبریک را به صورت جمعی دارند.

    روش‌های مختلف تقدیر از زحمات پرستاران

    راه‌های مختلفی برای تقدیر از زحمات پرستاران وجود دارد! این قشر محبوب توقع زیادی از بقیه افراد ندارند اما بسیاری از ما وظیفه خود می‌دانیم از چنین افرادی تقدیر کنیم.

    دادن کادو

    اولین راه تبریک گفتن و قدردانی از پرستاران این است که به افرادی که در نزدیکی ما حضور دارند، کادو بدهیم. کادو دادن می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند و بخش کوچکی از زحمات آن‌ها را جبران کند. البته زحمات این افراد به قدری زیاد و ارزشمند است که تحت هیچ شرایطی جبران نمی‌شود. با این حال، می‌توانید با کادو دادن کمی آن‌ها را خوشحال کنید.

    ارسال پیامک

    دومین راه ارسال پیامک است! کافی است موبایل خود را برداشته و یک پیامک تبریک برای پرستارانی که می‌شناسید، ارسال کنید. البته با پنل اس ام اس پیامکی هم می‌توانید این کار را انجام دهید اما با توجه به این که اس ام اس مارکتینگ بیشتر به درد کسب‌وکارها می‌خورد، شاید استفاده از آن برای افراد عادی خیلی منطقی نباشد.

    مزایای استفاده از اس ام اس مارکتینگ برای تبریک روز پرستار

    حال اگر قصد استفاده از اس ام اس مارکتینگ برای تبریک گفتن روز پرستار را دارید، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این مسئله چه مزایایی به همراه دارد. با وجود آن که قیمت اس ام اس مارکتینگ از طریق پنل پیامکی زیاد نیست، اما مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. چند مورد از مهم‌ترین مزایای تبریک گفتن به پرستاران از طریق پنل اس ام اس مارکتینگ دارد، عبارتند از:

    برقراری ارتباط موثر با پرستار

    اولین مزیت آن برقراری ارتباط موثر است. با استفاده از پنل اس اس ام اس مارکتینگ شما به راحتی می‌توانید با یک کلیک پیامک موردنظر خود را ارسال کنید. اگر در کسب‌وکارتان مخاطبان پرستار دارید، کافی است لیستی از شماره تماس آن‌ها در اختیار داشته باشید و هر زمان که نیاز بود، برای آن‌ها پیامک بفرستید. ارتباط برقرار کردن با این قشر از جامعه می‌تواند بسیار شیرین و لذت‌بخش باشد. چرا که پرستاران قشری زحمت‌کش و کم‌توقع هستند و همین مسئله باعث شده تا تعامل و برقراری ارتباط با آن‌ها به یکی از کارهای لذت‌بخش تبدیل شود.

    ایجاد حس ارزشمندی برای پرستاران

    پرستاران انسان‌های بسیار ارزشمندی هستند که باید قدر آن‌ها را بدانیم! با وجود آن که بر هیچ‌کس پوشیده نیست این قشر چقدر ارزشمند و مفید هستند، اما لازم است به آن‌ها این مسئله را یادآوری کنیم. گاهی اوقات پرستاران حتی در روز پرستار هم با توجه به مشغله زیاد اطرافیان حتی یک پیامک ساده هم دریافت نمی‌کنند. برقراری تعامل و ارتباط با چنین افرادی به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن‌ها را خوشحال کنید و حس ارزشمند بودن به آن‌ها بدهید. ارسال پیامک زمان زیادی هم از شما نمی‌گیرد، کافی است متن خود را بنویسید و ارسال کنید.

    چه نکاتی را باید برای ارسال اس ام اس مارکتینگ در روز پرستار رعایت کرد؟

    اگر قصد استفاده از اس ام اس مارکتینگ برای تبریک روز پرستار را دارید، حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که چه نکاتی را رعایت کنیم تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد؟ به صورت کلی 2 نکته مهم وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید، اثرگذاری متن پیامک ارسالی شما بیشتر خواهد شد.

    چه نکاتی را باید برای اس ام اس مارکتینگ روز جهانی پرستار رعایت کرد؟

    انتخاب متن مناسب

    اولین نکته انتخاب متن مناسب است! با کمی جستجو می‌توانید یک متن زیبا و جذاب پیدا کنید که خواندن آن حس خوبی در فرد موردنظر ایجاد کند. هر چقدر این پیامک زیباتر باشد، خستگی پرستاران را از تنشان در می‌آورد و لبخند شادی روی لبان آن‌ها می‌نشاند. پس از آن که متن مناسبی را پیدا کردید، اگر نیاز داشتید می‌توانید آن را کمی تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید. در نهایت با کمک پنل اس ام اس تبلیغاتی آن را برای پرستاران ارسال کنید و با این کار ساده، آن‌ها را خوشحال کنید. تنها چیزی که نیاز دارید، سامانه اس ام اس مارکتینگ است تا با کمترین هزینه پیامک موردنظر خود را بفرستید.

    انتخاب لحن مناسب

    نکته دیگری که در ارسال پیامک تبریک روز پرستار وجود دارد، انتخاب لحن مناسب است. پرستاران افرادی مهربان و صمیمی هستند و همین مسئله باعث شده تا ارسال پیامک‌های صمیمانه بتواند نظرشان را جلب کند. بنابراین هنگامی که در پنل اس اس ام اس مارکتینگ متن پیامک را می‌نویسید، باید حواستان باشد که لحن مناسبی انتخاب کنید.

    البته اگر به صورت شخصی می‌خواهید برای کسی پیامک ارسال کنید، باید به این موضوع دقت کنید که رابطه شما با آن فرد چقدر صمیمانه است! گاهی اوقات صمیمیت بیش از حد می‌تواند دردسرساز شود. البته اگر به صورت تجمعی و برای تمام مخاطبان کسب‌وکارتان که پرستار هستند، پیامک ارسال می‌کنید انتخاب لحن صمیمانه می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته با رعایت احترام طرف مقابل!

    نمونه پیامک‌های تبریک برای روز جهانی پرستار

    در این بخش از مقاله چند نمونه از پیامک‌های تبریک برای روز جهانی پرستار که می‌توانید در اس ام اس مارکتینگ استفاده کنید را بررسی می‌کنیم:

    • هیچ حافظه خوبی از بیماری به وجود نمی‌آید.

    اما وقتی پرستار خوبی داشته باشی؛ هرگز فراموش نمی کنی چقدر مراقبت بوده است. بابت این که انقدر پرستار خوبی هستی؛ از شما ممنونم.

    • بسیار از شما ممنونم. هیچ کلمه ای نمی‌تواند کاری که انجام می دهی را توصیف کند.

    هیچ وقت تاثیر مثبتی که روی بیماران می گذارید،را نادیده نگیرید.

    • ای پرستار بابت مهارت ها؛ شایستگی و اشتیاقت که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست، از شما ممنونم. من و خانواده‌ام قدردان کار ارزشمند شما هستیم.
    • تو در همه رنگ ها عشق را به من نشان دادی.
    • تو به همه افراد اهمیت می دهی و به قوم یا مذهب شان هم توجه نمی‌کنی.

    دستان تو هیچ محدودیتی برای انجام دادن کار برای دیگران ندارد. امیدوارم بهترین چیزها برایت اتفاق بیفتد.

    بسیار از شما ممنونم.

    • تو نمی گذاری شمع ها بسوزند؛وقتی چراغ ها خاموش هستند. تو نور خودت را روشن می‌کنی و به بقیه هدیه می دهی.هیچ چیزی با کار ارزشمندی که می کنی قابل مقایسه نیست.ممنونم.
    • مردم شاید کلماتی که به آن ها گفته می‌شود را فراموش کنند و توصیه هایی که به آن ها می‌شود را نادیده بگیرند.اما عمیقاً و از صمیم قلب هیچ کس فراموش نمی‌کند که هنگام نیاز چه کمکی به آن ها کردید.بابت مراقبت هایی که از من کردید، از شما سپاس گزارم.
    • لباس آبی یا سفید پرستار؛او را به پرستار خوبی تبدیل نمی‌کند.

    بلکه قلب گرم و مهربانش که برای غریبه ها و افراد مریض می تپد؛ ارزش دارد. امیدوارم همه پرستاران سلامت باشند.

    • جهان به پرستاران بیشتری مثل شما احتیاج دارد.

    با وجود شما جهان جای بهتری می‌شود و بسیاری از مردم سلامت خود را به دست می‌آورند.

    • حس بسیار خوبی است در این جهان که کمتر کسی اهمیت می‌دهد، پرستار مهربانی وجود داشته باشد

    که به بقیه مردم اهمیت دهد و مراقب آن ها باشد.

    • مراقبت شما برای دیگران بسیار قابل اعتماد و کامل خواهد بود.ممنونم.

    امیدوارم خداوند کارهای خوبی را که انجام می‌دهید؛جبران کند.امیدوارم کمبود هیچ چیزی در جهان را پیدا نکنید.

    • بدون پرستاران اتاق عمل ناقص است و اتاق ریکاوری غیرقابل تحمل خواهد بود

    حتی شکل بیمارستان هم شبیه به یک مرده می شود.از همه پرستاران ممنونم.

    • روز پرستار، روز جاری عاطفه‌ها، روز درخشیدن ایمان در قلب‌های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیت گرامی باد
    • هیچ سیستم بهداشتی و درمانی نمی‌تواند بدون کار پرستاران کامل باشد.

    شما خلاصه درستی از چیزی هستید که می‌تواند زندگی دیگران را کاملاً لمس کند. ممنونم.

    • هیچ کس نمی تواند روی زندگی شما حساب کند.

    هم چنین هیچ فردی نمی‌تواند متوجه شود برای انجام کارهایتان در طول زندگی چقدر سختی کشیده اید، فقط خدا می داند و می تواند برای شما جبران کند. از شما بسیار ممنونم.

    • سلامتی ما ثروت ماست. گاهی اوقات در تخت بیمارستان آن را می‌ جوییم و می فهمیم بزرگ ترین عشق ما همان غریبه ایست که در آن جاست.

    پرستار عزیزم بابت کارهای خوبی که برای من انجام دادید از شما ممنونم.

    • هر حرکت انسانى یک پرستار براى بیمار، یک حسنه است؛

    و کمکى است به انسانى محتاج؛

    کمک آن هم در شرایطى حساس!

    پرستارى، در کنار طبابت و هموزن طبابت است…

    «با آرزوی بهترین ها برای شما»

    دردی که داشتم، بسیار مشقت بار بود و کل شب را به خاطرش گریه کردم.

    شما اشک هایم را پاک کردید،مرا حمایت کردید و این را هرگز فراموش نمی کنم.

    بسیار از شما ممنونم.

    • آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد،

    آنگاه که دستی به نشان شکر،

    به آسمان بلند شود،

    ملائک تو را می ستایند…

    • شما به افراد بسیار زیادی کمک کردید و آن ها را درمان کردید.

    اگر چه بسیاری از آن ها فراموش می‌کنند از شما تشکر کنند،

    اما کاری که شما کردید همیشه در قلب آن ها باقی خواهد ماند. ممنونم.

    • امروز وقت گذاشتم و به همه افرادی که تفاوتی در زندگی من ایجاد کردند؛فکر کردم.

    شما واقعاً زندگی من را تحت تاثیر قرار دادید.بسیار از شما ممنونم.

    • یک پرستار شخصی است که ما را در ضعف می بیند، دست مان را می‌گیرد

    و به ما راه رفتن؛ دوباره حرف زدن، امید داشتن و جنگیدن برای فرد بهتری شدن را یاد می دهد.

    • بسیار سپاس گزارم.نمی‌دانم چطور تشکر کنم. اما شما هر طور شده از بیماران مراقبت می کنید بدون این که حتی آرامش خود را از دست بدهید. امیدوارم خداوند توانایی انجام کار خوب را به شما بدهد.

     

    • روز و شب؛ بهار، تابستان؛ پاییز و زمستان، در همه فصل ها هر کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید بیماران به شرایط مساعدی دست پیدا کردند. در حالی که دیگران شاید فراموش کنند از شما تشکر کنند.اما من این یادداشت را برای شما می فرستم تا فقط بگویم چقدر قدردان شما هستم.
    • کار خوب شما روی زمین و بهشت ثبت می‌شود.

    کلمات مشوق آمیز شما در قلب من حک می‌شود. شما یک پرستار بهشتی هستید.بسیار سپاس گزارم.

    • دستان شما اشک های بسیار زیادی را پاک کرده است. کار شما به افراد بی شماری در طول درمان شان کمک کرده است.

    کلمات شما بسیاری را تشویق کرده که با بیماری بجنگند و درمان شوند.قلب شما بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده.ممنونم.

    • دست خدا به همراهت‌ ای دست سرشار از عاطفه و مهر. دعای همه دردمندان بدرقه راهت ‌ای سینه لبریز از ایمان و یقین. دستت همیشه گرم ای نگران چشم‌های خسته و بیمار.

    خدا پشت و پناهت‌ ای باغبان گل‌های پژمُرده و شاخه‌های شکسته. نسیم رضایت خدا گوارای وجودت‌ ای جلوه‌گاه فداکاری و صبر،‌ ای اسوه نیکوکاری، ‌ای پرستار.

    • با قدرت خداوند و کلمات امید دهنده شما توانستم با این بیماری که بسیاری از افراد فکر می‌کردند درمان پذیر نیست،بجنگم.بسیار از شما سپاس گزارم.
    • شما من را تشویق کردید برای زندگیم بجنگم، زمانی که فکر می کردم هیچ امیدی برای بیماریم وجود ندارد ممنونم.
    • هیچ سیستم بهداشتی و درمانی نمی‌تواند بدون کار پرستاران کامل باشد.

    شما خلاصه درستی از چیزی هستید که می‌تواند زندگی دیگران را کاملاً لمس کند. ممنونم.

    • هیچ کس نمی تواند روی زندگی شما حساب کند.

    هم چنین هیچ فردی نمی‌تواند متوجه شود برای انجام کارهایتان در طول زندگی چقدر سختی کشیده اید، فقط خدا می داند و می تواند برای شما جبران کند

    از شما بسیار ممنونم.

    • لباس آبی یا سفید پرستار؛او را به پرستار خوبی تبدیل نمی‌کند. بلکه قلب گرم و مهربانش که برای غریبه ها و افراد مریض می تپد؛ ارزش دارد. امیدوارم همه پرستاران سلامت باشند.
    • جهان به پرستاران بیشتری مثل شما احتیاج دارد. با وجود شما جهان جای بهتری می‌شود و بسیاری از مردم سلامت خود را به دست می‌آورند.
    • حس بسیار خوبی است در این جهان که کمتر کسی اهمیت می‌دهد، پرستار مهربانی وجود داشته باشد که به بقیه مردم اهمیت دهد و مراقب آن ها باشد.
    • مراقبت شما برای دیگران بسیار قابل اعتماد و کامل خواهد بود.ممنونم.
    • امیدوارم خداوند کارهای خوبی را که انجام می‌دهید؛جبران کند.امیدوارم کمبود هیچ چیزی در جهان را پیدا نکنید.
    • بدون پرستاران اتاق عمل ناقص است و اتاق ریکاوری غیرقابل تحمل خواهد بود.حتی شکل بیمارستان هم شبیه به یک مرده می شود.از همه پرستاران ممنونم.
    • روز پرستار، روز جاری عاطفه‌ها، روز درخشیدن ایمان در قلب‌های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیت گرامی باد
    • هیچ حافظه خوبی از بیماری به وجود نمی‌آید. اما وقتی پرستار خوبی داشته باشی؛ هرگز فراموش نمی کنی چقدر مراقبت بوده است. بابت این که انقدر پرستار خوبی هستی؛ از شما ممنونم.
    • بسیار از شما ممنونم. هیچ کلمه ای نمی‌تواند کاری که انجام می دهی را توصیف کند. هیچ وقت تاثیر مثبتی که روی بیماران می گذارید،را نادیده نگیرید.
    • ای پرستار بابت مهارت ها؛ شایستگی و اشتیاقت که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست، از شما ممنونم. من و خانواده‌ام قدردان کار ارزشمند شما هستیم.
    • تو در همه رنگ ها عشق را به من نشان دادی. تو به همه افراد اهمیت می دهی و به قوم یا مذهب شان هم توجه نمی‌کنی. دستان تو هیچ محدودیتی برای انجام دادن کار برای دیگران ندارد. امیدوارم بهترین چیزها برایت اتفاق بیفتد.بسیار از شما ممنونم.
    • تو نمی گذاری شمع ها بسوزند؛وقتی چراغ ها خاموش هستند. تو نور خودت را روشن می‌کنی و به بقیه هدیه می دهی.هیچ چیزی با کار ارزشمندی که می کنی قابل مقایسه نیست.ممنونم.
    • مردم شاید کلماتی که به آن ها گفته می‌شود را فراموش کنند و توصیه هایی که به آن ها می‌شود را نادیده بگیرند.اما عمیقاً و از صمیم قلب هیچ کس فراموش نمی‌کند که هنگام نیاز چه کمکی به آن ها کردید.بابت مراقبت هایی که از من کردید، از شما سپاس گزارم.
    •     بسیار سپاس گزارم.نمی‌دانم چطور تشکر کنم. اما شما هر طور شده از بیماران مراقبت می کنید بدون این که حتی آرامش خود را از دست بدهید. امیدوارم خداوند توانایی انجام کار خوب را به شما بدهد.
    •     روز و شب؛ بهار، تابستان؛ پاییز و زمستان، در همه فصل ها هر کاری انجام می دهید تا مطمئن شوید بیماران به شرایط مساعدی دست پیدا کردند. در حالی که دیگران شاید فراموش کنند از شما تشکر کنند.اما من این یادداشت را برای شما می فرستم تا فقط بگویم چقدر قدردان شما هستم.
    •     کار خوب شما روی زمین و بهشت ثبت می‌شود. کلمات مشوق آمیز شما در قلب من حک می‌شود. شما یک پرستار بهشتی هستید.بسیار سپاس گزارم.

    با استفاده از پنل اس اس ام اس مارکتینگ به راحتی می‌توانید هر کدام از نمونه پیامک‌های بالا را که نیاز داشتید، برای افراد موردنظر ارسال کنید.

    نتیجه‌گیری

    در این مقاله سعی کردیم به اهمیت اس ام اس مارکتینگ برای تبریک روز پرستار بپردازیم. برای این کار فقط به پنل اس ام اس تبلیغاتی نیاز دارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر سوال یا نظری در مورد این مقاله دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها