Call us at 02141238
    لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله

    استفاده از راهکارهای نوین بازاریابی پیامکی با کیوسک هوشمند

    با کمک پنل پیامکی و کیوسک هوشمند در هر زمانی که نیاز داشتید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.
    نیازپرداز
    1403/03/07

    913 نفر

    کسب‌وکارها از روش‌های بازاریابی مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از بهترین راه‌کارهای نوین در حوزه ریتنشن مارکتینگ، بازاریابی پیامکی است که امروزه با استفاده از دستگاه ذخیره شماره مشتری(کیوسک هوشمند) آسانتر شده است. یکی از جدیدترین این دستگاه‌ها کیوسک هوشمند بوده، که علاوه بر این که به شما کمک می‌کند تا شماره تماس مشتریان خود را در آن ذخیره کنید، دارای صفحه لمسی است. با کمک شماره‌های ذخیره شده در دستگاه ذخیره شماره تماس به راحتی با مشتریان خود ارتباط بگیرید و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. با کمک پنل و دستگاه ارسال پیامک می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید، برای مخاطبان خود با توجه به تاریخ تولد آ‌ن‌ها، محصولات یا خدمات جدیدتان و تخفیفات ویژه، پیامک بفرستید و به بازاریابی محصولات و خدمات خود بپردازید.

    حال ممکن است بپرسید که چطور می‌توان از کیوسک هوشمند برای رشد و توسعه کسب‌وکار استفاده کرد؟ در این مقاله به بررسی تمام مسائلی که لازم است در مورد دستگاه ارتباط با مشتری و راه‌کارهای آن بپردازیم.

    راهکارهای بازاریابی نوین پیامکی چیست؟

     هنگامی که شما از دستگاه ارتباط با مشتری استفاده می‌کنید، در واقع در حال ایجاد ارتباطی عمیق بین مخاطبانتان و کسب و کار خود هستید. در چنین شرایطی باید بدانید که بازاریابی پیامکی چطور می‌تواند به کسب‌وکارتان کمک کند و پنل پیامکی چه قابلیت‌ها و راه‌کارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد مهم‌ترین راه‌کارهایی که بازاریابی پیامکی، کیوسک هوشمند و پنل ارسال پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد عبارتند از:

    راهکارهای بازاریابی نوین چیست؟

    • شخصی سازی پیام‌ها

    اولین راه‌کار بازاریابی پیامکی امکان شخصی‌سازی پیام‌ها است! درست مانند ارسال پیامک از طریق موبایل که امکان شخصی‌سازی پیام را دارد، با استفاده از پنل پیامکی هم امکان ارسال هر گونه پیامک را خواهید داشت. حتی می‌توانید پیامی که برای هر کدام از کاربران ارسال می‌کنید را شخصی‌سازی کنید. چرا که پنل پیامکی قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید نام هر کاربر را از او دریافت کنید و هنگام ارسال پیامک نام کوچک او را در بخشی از پیامک درج کنید. همچنین امکان درج اطلاعات شخصی دیگر هم وجود دارد که از آن استفاده کنید. لازم است بدانید که با کمک دستگاه ذخیره شماره تماس می‌توانید اطلاعات مختلفی از مخاطبان خود دریافت کنید.

    • ارسال پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها

    یکی دیگر از مهم‌ترین راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی امکان ارسال پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها است. با استفاده از این قابلیت شما به راحتی می‌توانید هر از گاهی برای کاربران پیشنهادات ویژه ارسال کنید. زمانی که محصولات شما با تخفیف ویژه ارائه شود، کاربران بیشتری نسبت به خرید آن ترغیب می‌شوند. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید میزان فروش کسب‌وکارتان را بیشتر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید، دستگاه ارسال پیامک که با استفاده از آن شماره و اطلاعات مخاطبان خود را دریافت کنید  و با استفاده از آن پیامک بفرستید. دستگاه ارسال اس ام اس کمک زیادی به فروش و رشد کسب‌وکارتان می‌کند.

    • ارسال پیام‌های هدفمند به مخاطبین

    یکی دیگر از راه‌کارهای استفاده از بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک‌های هدفمند به مخاطبین است. کافی است شماره موبایل مخاطبان هدف خود را در اختیار داشته باشید و سپس برای آن‌ها پیامک‌هایی بر اساس سلیقه و نیاز آن‌ها ارسال کنید. برای دریافت شماره موبایل مخاطبان هدف راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از کیوسک هوشمند است. در این روش دقیقاً شماره موبایل کسانی را در اختیار خواهید داشت که احتمالاً قرار است به مشتری شما تبدیل شوند. استفاده از اصول بازاریابی پیامکی کمک زیادی به شما می‌کند تا آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید.

    • اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبارها

    یکی دیگر از راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار مهم است! اگر خبر یا رویداد مهمی داشته باشید، باید به کاربران خود اطلاع‌رسانی کنید. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید از طریق دستگاه ارسال پیامک انبوه شماره موبایل مخاطبان خود را داشته باشید و هر زمانی که نیاز داشتید، برای آن‌ها پیامک ارسال کنید. گاهی اوقات ممکن است شما اطلاع‌رسانی گسترده در مورد یک رویداد انجام داده باشید اما به هر دلیلی لغو شده باشد. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید لغو شدن رویداد را اطلاع‌رسانی کنید و برای کاربران خود ارزش و اهمیت قائل شوید.

    • زمان‌بندی مناسب ارسال پیامک

    یکی دیگر از راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی هنگام استفاده از دستگاه ذخیره شماره تماس، امکان زمان‌بندی مناسب است. با استفاده از این راه‌کار به راحتی می‌توانید پیامک خود در هر زمانی که نیاز دارید ارسال کنید. ممکن است نگران فراموش کردن ارسال پیامک باشید. در چنین شرایطی به راحتی می‌توانید پیامک‌های خود را زمان‌بندی کنید تا ارسال پیامک دقیقاً در همان زمانی که نیاز دارید ارسال شود.

    • ارائه محتوای ارزشمند

    یکی دیگر از راه‌کارهای مفید بازاریابی پیامکی، ارائه محتوای ارزشمند است. با استفاده از دستگاه ارسال اس ام اس نظرسنجی می‌توانید برای کاربران خود نظرسنجی ارسال کنید و نظر آن‌ها را در مورد بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان بدانید. با این کار می‌توانید به رشد کسب‌وکارتان هم کمک زیادی کنید. همچنین اگر نیاز به ارسال محتوای ارزشمند برای کاربران خود دارید که واقعاً برای آن‌ها مفید است، کافی است پنل پیامکی خود را باز کنید. سپس محتوای ارزشمند خود را نوشته و برای کاربران ارسال کنید. این مسئله کمک زیادی به وفادارسازی مشتریان کسب‌وکارتان می‌کند.

    مهم‌ترین ویژگی‌های کیوسک هوشمند یا دستگاه ارتباط با مشتری چیست؟

    اگر کسب‌وکاری داشته باشید، حتماً تابه‌حال از روش‌های مختلفی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کرده‌اید. در بسیاری از کسب‌وکارها ارتباط و تعامل با مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد و دستگاه ارتباط با مشتری در این زمینه به شما کمک می‌کند. هنگامی که مشتریان وارد محیط کسب‌وکارتان می‌شوند، ممکن است خرید انجام دهند. پس از آن می‌توانید آن‌ها را جزء مخاطبان هدف خود بدانید و با داشتن شماره موبایل آن‌ها، به بازاریابی هدفمند و مجدد بپردازید.

    مهمترین ویژگی های کیوسک هوشمند یا دستگاه ارتباط با مشتری است؟

    اما چطور می‌توانید شماره آن‌ها را در لیست مخاطبان خود ذخیره کنید؟ اگر بخواهید به صورت دستی این کار را انجام دهید، احتمالاً زمان و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. به‌خصوص که اگر تعداد مشتریان شما زیاد است، این کار اصلاً منطقی نیست. در چنین شرایطی بهتر است از کیوسک هوشمند استفاده کنید تا بهترین نتایج را بگیرید. مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از کیوسک هوشمند عبارتند از:

    • یادآوری و اطلاع‌رسانی

    در هر کسب‌وکاری اخباری وجود دارد که اطلاع‌رسانی و یادآوری آن اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی اوقات بدون اطلاع‌رسانی و یادآوری برخی مسائل ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید. مثلاً کسب‌وکاری را در نظر بگیرید که خدمات آن در زمان مشخصی به کاربر ارائه می‌شود و لازم است کاربران وقت بگیرد. در چنین شرایطی باید حتماً زمان آن را به کاربر اطلاع‌رسانی و یادآوری کنید. با استفاده از کیوسک هوشمند به راحتی می‌توانید یادآوری و اطلاع‌رسانی را انجام دهید و به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید.

    • نمایندگی کیوسک

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به فکر کسب درآمد از طریق دستگاه ارتباط با مشتری هستید، این کار به راحتی انجام می‌شود. دلیل آن هم این است که کسب‌وکارهای زیادی به کیوسک هوشمند نیاز دارند و این مسئله دلیلی برای درآمدزایی کسب‌وکارتان است. در چنین شرایطی خیلی ساده و راحت می‌توانید کیوسک هوشمند به کسب‌وکارهای مختلف ارائه کنید. با این کار می‌توانید درآمدهای بسیار خوبی کسب کنید و به رشد کسب‌وکارهای مختلف هم کمک کنید.

    • درگاه پرداخت

    یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه ارسال پیامک امکان دسترسی به درگاه پرداخت است. البته به صورت مستقیم نمی‌توانید به درگاه پرداخت دسترسی داشته باشید و باید از یکی از درگاه‌های پرداخت واسط استفاده کنید. در این صورت می‌توانید از طریق ارسال پیامک لینک درگاه را برای مشتریان خود ارسال کنید. همچنین اگر مشتری در سایت شما خریدی انجام دهد، از طریق پنل پیامکی می‌توانید خریدهای صورت گرفته و مبلغ آن را به کاربران اطلاع‌رسانی کنید. این مسئله در کسب‌وکارهای مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد و باید حتماً آن را جدی بگیرید.

    • هدف‌گیری مجدد

    بر اساس اصول بازاریابی، فروش یک محصول یا خدمات به افرادی که قبلاً از محصولات شما استفاده کرده باشند بسیار راحت‌تر از فروش آن به افرادی است که تا به حال از محصولات شما استفاده نکرده باشند. با استفاده از کیوسک هوشمند شماره موبایل افرادی را دریافت می‌کنید که قبلاً از شما خرید کرده باشند. در این صورت نیازی به اعتمادسازی مشتریان نیست! فقط کافی است محصولات یا خدمات که مشتریان شما به آن نیاز دارند را به آن‌ها معرفی کنید. در این صورت از شما خرید می‌کنند و این موضوع به فروش کسب‌وکارتان کمک زیادی می‌کند.

    • گردونه شانس

    گردونه شانس یکی از ابزارهای جذاب و منحصربه‌فردی است که می‌توانید به مشتریان خود ارائه کنید. با استفاده از دستگاه ارتباط با مشتری می‌توانید یک مسابقه گردونه شانس به کاربران خود ارائه کنید که از میان ده‌ها جایزه مختلف یکی را برنده شوند. حتی می‌توانید میزان خرید پایه برای شرکت در گردونه شانس تعیین کنید که در این صورت به راحتی می‌توانید فروشتان را بیشتر کنید.

    تمام موارد بالا با کمک کیوسک هوشمند قابل استفاده است و می‌توانید در جهت رشد کسب‌وکارتان از آن استفاده کنید. کافی است کمی بابت خرید آن هزینه کرده تا پس از آن، از مزایای آن به بهترین شکل ممکن در رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

    اگر قصد خرید کیوسک هوشمند را دارید، شرکت نیازپرداز انواع دستگاه ارتباط با مشتری لمسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی و کیوسک هوشمند می‌توانید به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید.

    نتیجه‌گیری

    کیوسک هوشمند یکی از بهترین ابزارهایی است که به رشد کسب‌وکارتان کمک زیادی می‌کند. با کمک دستگاه ارتباط با مشتری و استفاده از راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی به راحتی می‌توانید به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل این موضوعات بپردازیم تا بتوانید بابت استفاده از آن نقش مهمی در رشد کسب‌وکارتان داشته باشید. اگر قصد خرید دستگاه ذخیره شماره تماس دارید، کافی است با مشاوران ما در نیازپرداز تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند. سپس بهترین گزینه را برای استفاده در کسب‌وکارتان خریداری کنید و از آن پس با کمک راه‌کارهای نوین بازاریابی پیامکی، شاهد رشد و فروش بیشتر در کسب‌وکارتان باشید.

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها