لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    دستگاه ارتباط با مشتری (کیوسک هوشمند) چیست و چه کاربردی دارد؟
    با داشتن دستگاه کیوسک هوشمند می توان از طریق موبایل و داشتن پنل کاربری پیامکی برای مشتریان خود پیامک انبوه ارسال کنید.
    نیازپرداز
    1403/01/28

    198 نفر

     

     

    کسب‌وکارها روز به روز پیشرفت می‌کنند و تکنولوژی جایگاه بالاتری در خدمات آن‌ها پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در موفقیت کسب‌وکارها نقش مهمی دارد، ایجاد تعامل بهتر تجربه جدید برای مشتریان است. دستگاه ارتباط با مشتری یکی از ابزارهایی است که کسب‌وکارها زیادی از آن استفاده می‌کنند. در واقع دستگاه ارتباط با مشتریان که همان کیوسک هوشمند محسوب می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن، یک مزیت رقابتی در میان رقیبان خود ایجاد کنید.

    اگر یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ دارید، استفاده از دستگاه ارسال پیامک به مشتری تاثیر زیادی روی رشد کسب‌وکارتان دارد! در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر دستگاه ارتباط با مشتری بپردازیم و با جز‌ئیات آن بیشتر آشنا شویم.

    کیوسک هوشمند؛ دستگاه ارتباط با مشتری چیست؟ 

    تا به حال برایتان پیش آمده که پس از خرید از یک فروشگاه، فروشنده از شما بخواهد شماره موبایل خود را در کیوسک هوشمند وارد کنید؟ شاید هم شماره خود را در آن وارد کرده باشید اما آن را نشناسید. پس از مدتی، ممکن است یک پیامک برایتان ارسال شود که حتی خودتان هم یادتان نباشد که این پیامک، بخاطر وارد کردن شماره خود در دستگاه ارتباط با مشتری است. اما کیوسک هوشمند یا دستگاه ارسال پیامک به مشتری دقیقاً چیست؟

    این دستگاه ابزاری دیجیتال و تعاملی است که با استفاده از آن می‌توانید میان کسب‌وکارتان و مشتریان تعامل برقرار کنید. عملکرد آن به این صورت است که افراد شماره موبایل خود را در آن وارد می‌کنند و شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید! پس از آن، شماره موبایل افراد در لیست مخاطبان شما است و می‌توانید از طریق پنل پیامک، برای آن‌ها پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید. این دستگاه با نام دستگاه ذخیره شماره تماس هم شناخته می‌شود و تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکارها دارد.

    مهمترین کاربردهای دستگاه ارسال پیامک

    اکنون که با دستگاه دیجیتال کیوسک هوشمند آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با کاربردهای آن هم آشنا شوید. دستگاه ارسال پیامک به مشتری کاربردهای زیادی دارد که در این بخش به بررسی چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

    از مهم‌ترین کاربردها و مزایای استفاده از دستگاه ارتباط با مشتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ارسال سریع و ساده پیامک

    اولین و مهم‌ترین کاربرد دستگاه ارتباط با مشتری این است که شما می‌توانید به شماره موبایل کاربران دسترسی داشته باشید و برای آن‌ها پیامک ارسال کنید! دستگاه ارسال پیامک به پنل پیامکی متصل است! بنابراین هر زمانی که اراده کنید می‌توانید برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید. البته باید حواستان باشد که ارسال بیش از حد پیامک می‌تواند به برند شما آسیب بزند. دلیل آن هم این است که هیچ فردی دوست ندارد از سمت برندها پیامک اسپم و بیش از حد دریافت کند.

    بنابراین اگر برای کسب‌وکار خود از دستگاه ذخیره شماره تماس استفاده می‌کنید، باید اصول بازاریابی پیامکی را هم رعایت کنید تا نتیجه خوبی داشته باشد. هنگام وارد کردن شماره موبایل توسط کاربران در این دستگاه دیجیتال، امکان ارسال پیامک‌های مختلف نظیر پیام خوش‌آمدگویی، تخفیف‌ها، پیشنهاد ویژه و اخبار مهم وجود دارد. بنابراین اگر کمی خلاقیت داشته باشید و اصول بازاریابی را بدانید، استفاده از آن می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

    پشتیبانی پنل های پیامکی

    دستگاه ارسال پیامک به مشتری از پنل‌های پیامکی پشتیبانی می‌کند! در واقع شما به راحتی می‌توانید این دستگاه دیجیتال را به پنل پیامک موردنظر خود متصل کنید و سپس برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید. پنل‌های پیامکی امکانات بسیار زیادی دارند که با داشتن شماره موبایل مشتریان خود، به راحتی می‌توانید از چنین امکاناتی برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. با داشتن پنل پیامک تنها چیزی که لازم است، این است که هزینه ارسال پیامک را پرداخت کنید. هیچ هزینه اضافی دیگری برای ارسال پیامک به کاربران نیاز نیست!

    کاربردهای استفاده از کیوسک هوشمند

    یکی از قابلیت‌های جذاب پنل پیامک این است که شما می‌توانید مخاطبان خود را در گروه‌های مختلفی ذخیره کنید! در این صورت اگر با ذخیره شماره موبایل کاربران در دستگاه ذخیره شماره تماس به راحتی می‌توانید پیامک‌های شخصی‌سازی‌شده برای آن‌ها ارسال کنید! مثلاً اگر مشتریان خود را بر اساس سن یا جنسیت دسته‌بندی می‌کنید، می‌توانید لیست مخاطبان جداگانه ایجاد کنید. سپس پیامک‌ها را بر اساس چنین لیستی برای کاربران ارسال کنید.

    ارسال پیامک خوش آمد گویی

    یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب کیوسک هوشمند این است که می‌توانید به نحوی تنظیم کنید که پس از وارد کردن شماره موبایل توسط کاربران، پیامک خوش‌آمدگویی برای آن‌ها ارسال شود! در این صورت مشتریان شما حس خوبی دریافت می‌کنند و این موضوع می‌تواند روی برندسازی کسب‌وکارتان تاثیر زیادی داشته باشد. برای این کار کافی است تنظیمات پنل پیامکی را به نحوی انجام دهید که اگر شماره جدید وارد لیست آن شد، یک پیامک برای کاربر ارسال شود.

    علاوه بر پیامک خوش‌آمدگویی می‌خواهید حس بهتری در کاربر ایجاد شود؟ یک تخفیف ویژه برای کاربرانی که شماره موبایل خود را در دستگاه ارسال اس ام اس وارد می‌کنند، درنظر بگیرید. در این صورت نه تنها کاربر حس بهتری پیدا می‌کند، بلکه برای آن که آن کد تخفیف از دست نرود، مجدداً از شما خرید می‌کند. با کمک تکنیک‌های بازاریابی پیامکی به راحتی می‌توانید فروشتان را تا چند برابر افزایش دهید.

    دریافت تاریخ مشتریان

    کسب‌وکارها انواع مختلفی دارند و برخی از آن‌ها به نحوی هستند که نیاز به دریافت اطلاعات مختلفی نظیر تاریخ از مشتریان هستند! در این صورت با کمک دستگاه ارتباط با مشتری به راحتی می‌توانید شماره موبایل کاربران را دریافت کنید و در مواقع ضروری، یک پیامک برای آن‌ها ارسال کنید. حال اگر پنل پیامکی شما قادر به دریافت پیامک از طرف کاربران باشد، به راحتی می‌توانید اطلاعات موردنظر خود را از کاربران دریافت کنید. البته دریافت پیامک از طرف کاربران کار سختی نیست و تنها به یک خط اختصاصی با هزینه مناسب نیاز دارید تا از این قابلیت استفاده کنید.

    بنابراین دستگاه ارسال پیامک انبوه به‌درد هر نوع کسب‌وکاری می‌خورد! فرقی هم نمی‌کند که شما در حال فروش محصول باشید یا خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید. در هر صورت داشتن شماره موبایل مشتریان خود یکی از کارهای مفیدی است که در نهایت به رشد کسب‌وکارتان کمک زیادی خواهد کرد.

    ارسال نظرسنجی

    یکی از مهم‌ترین کارهایی که باعث می‌شود تا بتوانید تعامل بهتری با مخاطبان خود برقرار کنید، نظرسنجی است! در واقع شما با نظرسنجی می‌توانید نظر مشتریان خود را بپرسید و آن‌ها هم از ایجاد تعامل با شما حس رضایت بیشتری داشته باشند. یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب دستگاه ارسال پیامک به مشتری این است که می‌توانید نظرسنجی برگزار کنید! استفاده از نظرسنجی در بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان امکان‌پذیر است.

    برای مثال اگر شما یک فروشگاه کوچک هستید، به راحتی می‌توانید از طریق دستگاه ارسال اس ام اس نظرسنجی در مورد میزان رضایت مشتریان از خریدشان را ارسال کنید. در این صورت نه تنها توانسته‌اید یک تعامل خوب با کاربر ایجاد کنید، بلکه می‌توانید خدمات کسب‌وکارتان را هم بهبود ببخشید! مثلاً اگر ایرادی وجود داشته باشد، مشتری آن را به شما می‌گوید و می‌توانید آن را بهبود ببخشید.

    ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

    کسب‌وکارها به مناسبت‌های مختلف می‌توانند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند! اما چطور باید این کار را انجام دهند؟ با کمک کیوسک هوشمند این کار به راحتی قابل انجام است. کافی است از طریق دستگاه ذخیره شماره تماس شماره موبایل مشتریان را داشته باشند. پس از آن که مدتی از فعالیت کسب‌وکارتان گذشت، شما تعداد زیادی شماره موبایل از مشتریان خود دارید. در این صورت به راحتی می‌توانید با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارائه یک پیشنهاد ویژه، میزان فروش خود را افزایش دهید.

    مناسبت‌های مختلفی برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد! برای مثال عید نوروز یکی از مناسبت‌هایی است که کاربران خرید محصولات و خدمات با تخفیف ویژه را دوست دارند. پس می‌توانید از این مناسبت‌ها استفاده کنید و پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها بفرستید. تنها چیزی که نیاز است، دستگاه ارسال پیامک انبوه و پنل پیامکی است و تهیه آن، هزینه زیادی برای کسب‌وکارتان ندارد.

    قیمت دستگاه ارسال پیامک

    اکنون که با دستگاه ارتباط با مشتری آشنا شدید و کاربردهای آن را می‌دانید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌اید که قیمت دستگاه ارسال پیامک چقدر است؟ انواع مختلفی دستگاه ارسال پیامک وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. البته عملکرد انواع دستگاه ارسال اس ام اس انبوه مشابه یکدیگر است و تنها چیزی که فرق می‌کند، ظاهر و جنس آن است. در نیازپرداز انواع کیوسک هوشمند وجود دارد که تفاوت آن‌ها در جنس و متریال اولیه است:

    • کیوسک هوشمند از جنس ورق PVC فومیزه
    • کیوسک هوشمند از جنس MDF با روکش چوب طبیعی
    • کیوسک هوشمند از جنس چوب راش

    بر اساس نیاز و سلیقه خود می‌توانید یک دستگاه ارسال پیامک سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

    با خرید کیوسک هوشمند، فروش کسب‌وکارتان را بیشتر کنید!

    اگر صاحب یک برند یا کسب‌وکار کوچک و بزرگ هستید، کیوسک مشتری یکی از ابزارهای ضروری برای کسب‌وکارتان است. با استفاده از دستگاه ارتباط با مشتری می‌توانید شماره موبایل کاربران خود را ذخیره کنید و در مواقع ضروری، برای آن‌ها پیامک ارسال کنید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی این ابزار دیجیتال و کاربردی بپردازیم تا با کاربردهای مختلف آن آشنا شوید! اگر سوال یا نظری در مورد این دستگاه دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها